بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
مسابقات ورزشی بانوان
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به كدام گزينه رأي مي دهيد؟
    • مهارت آموزي = افزايش كيفيت محصولات
    • تربيت نيروي ماهر = جلوگيري از واردات
    • حمايت از توليد ملي = رونق مهارت آموزي
    • تغيير در نگرش، افكار و ديدگاهها = توليد و اشتغال


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 4
بازدید امروز 17,020
بازدید دیروز 14,054
بازدید این ماه 1,324,417
بازدید کننده ماه قبل 5,545,096
بازدید ماه قبل 5,612,211
بازدید کل 13,805,642
فراخوان انجام طرح پژوهشی ...

فراخوان انجام طرح پژوهشی


سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به‎منظور اجرای طرح‏های پژوهشی خود در نظر دارد از ظرفیت‏های پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات پژوهشی استفاده نماید. لذا از کلیه‌ی موسسات تحقیقاتی، پژوهشی و مراکز آموزش عالی، جهت اجرای طرح‌های پژوهشی به شرح موضوعات زیر دعوت به همکاری می‌نماید.
طراحی و اجرای نظام تولید داده های عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         آسیب شناسی نظام موجود تولید داده های آماری سازمان آموزش فنی و حرفه ای
-         بررسی تجارب تطبیقی در زمینه ارزشیابی آموزش های فنی و حرفه ای
-         طراحی چارچوبی برای ارزشیابی آموزش های غیررسمی منطبق با ساختار آموزشی و محیط اقتصادی، حقوقی و اجتماعی جامعه
-         امکان سنجی پیاده سازی الگوی پیشنهادی در سازمان
-         طراحی نظام الکترونیکی تولید، گردش و بهره برداری از داده های عملکردی در سطح سازمان
-         اجرای آموزش، پایش و استاندارد سازی الگوی طراحی شده به صورت پایلوت
-         طراحی چارچوب ارائه گزارش سالیانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای
طراحی ارزیابی استراتژیک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         تعیین شاخص‏های بین المللی ناظر بر ماموریت‏های سازمان
-         محاسبه عملکرد شاخص در کشور و مقایسه تطبیقی آن با کشورهای منطقه(کشورهای ذکر شده در سند چشم انداز 20 ساله ) و جهان
-         آسیب شناسی وضعیت ایران در شاخص های گزارش شده(عوامل کلیدی تاثیرگذار در کشور که منجر به تضعیف شاخص مورد استفاده می شوند، لیست شوند)
-         ارائه استراتژی تدوین شده به منظور رفع موانع بهبود عملکرد شاخص‏ها
طراحی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش های مهارتی
-         آسیب شناسی نظام موجود برنامه ریزی درسی آموزش‏های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         بررسی تجارب تطبیقی برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای در کشورهای موفق
-         بررسی امکان سنجی و پیامدسنجی استقرار انواع الگوهای مطلوب برنامه ریزی درسی آموزش‏های فنی و حرفه ای  سازمان‏ و آثار آنها در بهبود کیفیت آموزش
-         طراحی الگوی بومی برنامه‌ریزی درسی آموزش‌های مهارتی
طراحی نقشه راه حضور در مسابقات جهانی مهارت 2019 روسیه
-         بررسی و مطالعه فرایندهای به کار رفته در مسابقات
-         تعیین آسیبهای وارده و شناخت عوامل مختلف آسیب رسان
-         شناسایی نقاط قوت و ضعف مسابقات
-         طراحی نقشه راه حضور در مسابقات جهانی مهارت
نیازسنجی و ارائه مشاوره آموزشی در زمینه توانمندسازی مهارتی گروههای آسیب پذیر و بافت های حاشیه‌ای
-  بررسی مدل مناسب توانمندسازی مهارتی گروه های آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای با مرور تجارب موفق و تطبیقی
-  شناسایی نیازهای آموزشی گروههای آسیب پذیر و بافت های حاشیه‌ای و استان‌های مورد نظر
-  ارائه راهکارهای اجرایی در خصوص مدل اجرای آموزش
-  ارزشیابی آموزش‌های ارائه شده به گروههای آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای
-  مستندسازی فعالیتهای آموزشی و اجرایی سازمان
-  تهیه گزارش اجرای آموزش در گروههای آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای
نیازسنجی و ارائه مشاوره آموزشی در زمینه توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
-  بررسی مدل مناسب توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان با مرور تجارب موفق و تطبیقی
-  شناسایی نیازهای آموزشی توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان و استان‌های مورد نظر
-  ارائه راهکارهای اجرایی در خصوص مدل اجرای آموزش
-  ارزشیابی آموزش‌های ارائه شده به توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
-  مستندسازی فعالیتهای آموزشی و اجرایی سازمان
-  تهیه گزارش اجرای آموزش در توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار و ساختارسازمانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-  بررسی مدل مناسب فرایند زنجیره ای ارزش با انجام مطالعات تطبیقی و مستندات
- شناسایی زنجیرهای ارزش و فرایند های سازمانی در هر زنجیزه
- بازنگری و تدوین ماموریت ها، اهداف و استراتژهای سازمان
طراحی نقشه راه آموزش حرف و مشاغل در 63 حرفه (سندحرفه) (عناوین 63 حرفه در سامانه ملی استاندارد مهارت به نشانی http://rpc.irantvto.ir موجود می باشد)
-         شناسایی مشاغل
-         تحلیل مشاغل و حرف
-         تعیین شایستگی های مورد نیاز حرف و مشاغل
-         طراحی مسیر حرفه ای
-         سطح بندی شایستگی ها
-         تدوین عناصر شایستگی
-         تدوین معیارهای عملکرد
-         ایجاد امکان تطبیق سند حرفه با چارچوب صلاحیت حرفه ای
 
پژوهشگران محترم می توانند پروپوزال (پیشنهاده)های پژوهشی مرتبط با هر موضوع را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 18/5/97 به نشانی تهران- خيابان آزادي، نبش چهارراه خوش، سازمان آموزش فني وحرفه‌اي كشور، طبقه اول، دفترپژوهش، طرح و برنامه‏ريزي درسی(دبیرخانه شورای پژوهش سازمان) و یا به آدرس الکترونیکی rp@irantvto.ir  ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن66583641 تماس حاصل نمايند.
 
توجه:
ü      پروپوزال‏هايي كه خارج از قالب وفرمت سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور باشند، بررسي نخواهند شد.
ü      پروپوزال‏هايي كه بعد از اتمام مهلت مقرر فراخوان ارسال گردد، ترتيب اثر داده نخواهد شد.
ü      پروپوزال‏هاي دريافتي تحت هيچ عنوان مسترد نخواهد شد.
ü      سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در رد يا قبول پروپوزال‏هاي واصله مختار مي‌باشد.
 
 


دانلود فايل : 1.rar ( 117KB )
 
تاریخ ابلاغ : 1397/5/11
مصوبه : روابط عمومی

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 95
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )