دومین جشنواره مهارت آموختگان کارآفرین برتر
خدمات الکترونیک
جذب امریه سربازی
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تور مجازی اداره کل
تجارب مهارت آموختگان شاغل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 8
بازدید امروز 5,502
بازدید دیروز 35,033
بازدید این ماه 1,198,805
بازدید کننده ماه قبل 627,550
بازدید ماه قبل 719,059
بازدید کل 23,923,468
فراخوان "واگذاری فضاهای مازاد"
(فراخوان روزنامه)

 
اداره كل آموزش  فني و حرفه اي استان اصفهان در نظر دارد به  استناد ماده 5 قانون الحاق برخي مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) و آيين نامه اجرايي آن و به منظور استفاده از ظرفيتهاي بخش غير دولتي در اجراي آموزش هاي فني و حرفه اي مبتني بر آموزش هاي توليد محورو محيط واقعي كار فضاي موجود در ضلع شمالي مركز شهيد بهشتي را جهت اجراي آموزش هاي صنايع غذايي گردشگري هتلداري وخدمات تغذيه با شرايط ذيل واگذار نمايد.
1-فضاي مورد نظر محصور وآماده بهره برداري مي باشدوبايستي توسط بخش غير دولتي در رشته هاي مورد نظر تجهيز گردد.
2-كليه تجهيزات بايستي مطابق با استانداردهاي آموزشي تهيه و نصب گردد.
3-ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي وثبت در پورتال سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور به ميزان حداقل 70000نفر ساعت در سال .
4-واگذاري فضاي مورد نظر به صورت اجاره سه ساله ميباشد.
5-تضمين شركت در مزايده اجاره به مبلغ 000/000/250 ريال به صورت ضمانت نامه بانكي در وجه اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان با اعتبار سه ماهه.
6- كليه متقاضيان ميتوانند جهت دريافت اسنادمزايده اجاره به سامانه الكترونيكي دولت مراجعه وجهت دريافت اطلاعات بيشتر به آدرس : اصفهان ميدان آزادي خيابان هزار جريب مقابل جهاد كشاورزي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان مراجعه و يا با شماره تلفن 36693157-031تماس حاصل نمايند.
7-مهلت دريافت اسناد از تاريخ 27/9/97لغايت 6/10/97از سامانه تداركات الكترونيكي دولت مي باشد.
8-آخرين مهلت بارگذاري و تحويل پيشنهادها تا پايان  وقت اداري مورخ 13/10/97مي باشد.
9-زمان بازگشائي پاكات پيشنهاد قيمت تاريخ 16/10/97است.
10-مبلغ بر آورد اجاره مطابق با نظر كارشناس رسمي دادگستري ماهيانه 000/000/70 ريال مي باشد وقيمت پيشنهادي متقاضي نبايد كمتر از برآورد باشد.
11-بازديد از مكان مورد نظر با هماهنگي واحد برون شپاري در ساعات اداري بلامانع است.
12 با توجه به اينكه بازگشايي پاكات علاوه بر سامانه به صورت حضوري نيز انجام ميشود لازم است متقاضيان پاكتهاي الف ب- ج را داخل يك لفافه ممهور به مهر و امضاء  نموده و به دبير خانه اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان تحويل و رسيد دريافت نمايند.
13-كليه متقاضيان الزاما بايستي ازطريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت نسبت به بارگذاري پاكتهاي الف ب و ج اقدام نمايند.
14-داشتن توكن جهت بارگذاري الزامي است.
15-كد فراخوان ثبت شده در سامانه تداركات الكترونيكي دولت500970334300001ميباشد.
16-كليه جزئيات در آگهي مزايده اجاره درج و در سامانه بارگذاري شده است.
17-درصورت شركت يك متقاضي در مزايده اجاره  بازگشايي پاكات  انجام خواهد شد.
18-شماره شناسه ملي اداره كل  آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان 14000209120
19- به اسناده ناقض ترتيب اثر داده نخواهد شد.

تاریخ ابلاغ : 1397/9/25
مصوبه : واحد فنی و برونسپاری

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 242
5.5/10 (تعداد آرا 10 نفر )