الزامات صدور پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد در 3 روز
لیست آموزشگاههای آزاد استان اصفهان
 
خدمات الکترونیک
مشاوره اینترنتی




تور مجازی اداره کل

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 8
بازدید امروز 5,694
بازدید دیروز 9,649
بازدید این ماه 257,799
بازدید کننده ماه قبل 228,690
بازدید ماه قبل 300,964
بازدید کل 38,134,689

انتصاب «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش‌ فنی وحرفه‌ای کشور ...

انتصاب «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش‌ فنی وحرفه‌ای کشور


 
طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور«علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.
 در این حکم آمده است:
جناب آقای علی­ حسین شهریور
 با سلام
نظر به تجارب ارزشمند، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می‌شوید. انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه‌های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز، ارتقاء جایگاه و کیفیت خدمات سازمان، تمرکز زدایی و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت افزایش سطح دسترسی مراجعین وکارآموزان در بهره مندی از خدمت ارائه شده در حوزه پژوهش و سنجش مهارت در تحقق محورهای ذیل گام بردارید:
-        رصد مستمر و شناسایی نیازهای پژوهشی مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای تأمین آنها از طریق اجرای پژوهش های مؤثر و کاربردی.
-        برنامه ­ریزی جهت تقویت فعالیت های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هرچه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین المللی.
-        بسترسازی و تمهید در راستای تسهیل  دسترسی مدیران، کارشناسان و مربیان سازمان به نتایج مطالعات و پژوهش­های روز دنیا در حوزه­ی آموزش های فنی و حرفه ای جهت توانمندسازی آنان.
-        توسعه ارتباطات سازمان با دستگاهها و نهادهای مطالعاتی و علمی و ارتقاء جایگاه و حضور سازمان در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور.
-        ارتقاء جایگاه پژوهش در سازمان و تربیت نیروهایی با نگرش پژوهش محور در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت­ها.
-        برنامه­ریزی در راستای ارتقای جایگاه مسابقات ملی و بین المللی مهارت در کشور از طریق تعامل با ذی نفعان.
-        برنامه­ریزی ارتقای جایگاه نخبگان مهارتی در کشور و جلب مشارکت آنان در فعالیت های پژوهشی سازمان.
-        بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه ریزی سازمان در راستای ارائه مدلی از برنامه ریزی آموزشی هدفمند، فعال و اثربخش.
-        اعتبار بخشی به نظام ارزشیابی و آزمون صلاحیت های شغلی و شایستگی سازمان
-        بازنگری نظام مند استانداردهای آموزشی مطابق با نیاز روز بازارکار، منعطف و متناسب با شرایط گروههای هدف مختلف آموزش های مهارتی.
-        تضمین کیفیت آموزش های مهارتی با استفاده از استانداردها و شاخص­های بین المللی و بروز رسانی مستمر آن توسط طراحی نظام ارزیابی فرآیندها و عملکرد آموزشی سازمان.
-        همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه های مصوب سازمان.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران زیر مجموعه و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید. 
این گزارش می افزاید ناهید مسلمی پیش از این مسئولیت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را عهده دار بود.






 
   1400/7/27 08:22    تعداد بازدید :  34

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 34
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )