الزامات صدور پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد در 3 روز
لیست آموزشگاههای آزاد استان اصفهان
 
خدمات الکترونیک
مشاوره اینترنتی




تور مجازی اداره کل

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 11
بازدید امروز 4,797
بازدید دیروز 9,649
بازدید این ماه 256,902
بازدید کننده ماه قبل 228,690
بازدید ماه قبل 300,964
بازدید کل 38,133,792

انتصاب «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش‌ فنی وحرفه‌ای کشور ...

انتصاب «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش‌ فنی وحرفه‌ای کشور


 
طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور«علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «علی حسین شهریور» به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان منصوب شد.
 در این حکم آمده است:
جناب آقای علی­ حسین شهریور
 با سلام
نظر به تجارب ارزشمند، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می‌شوید. انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته‌سالاری و برنامه‌ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه‌های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز، ارتقاء جایگاه و کیفیت خدمات سازمان، تمرکز زدایی و کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی، استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی جهت افزایش سطح دسترسی مراجعین وکارآموزان در بهره مندی از خدمت ارائه شده در حوزه پژوهش و سنجش مهارت در تحقق محورهای ذیل گام بردارید:
-        رصد مستمر و شناسایی نیازهای پژوهشی مدیریت آموزش های فنی و حرفه ای و برنامه ریزی برای تأمین آنها از طریق اجرای پژوهش های مؤثر و کاربردی.
-        برنامه ­ریزی جهت تقویت فعالیت های پژوهشی مربیان و مشارکت جویی هرچه بیشتر آنان در رویدادهای علمی و پژوهشی ملی و بین المللی.
-        بسترسازی و تمهید در راستای تسهیل  دسترسی مدیران، کارشناسان و مربیان سازمان به نتایج مطالعات و پژوهش­های روز دنیا در حوزه­ی آموزش های فنی و حرفه ای جهت توانمندسازی آنان.
-        توسعه ارتباطات سازمان با دستگاهها و نهادهای مطالعاتی و علمی و ارتقاء جایگاه و حضور سازمان در رویدادهای علمی و پژوهشی کشور.
-        ارتقاء جایگاه پژوهش در سازمان و تربیت نیروهایی با نگرش پژوهش محور در راستای مدیریت مطلوب و بهینه فعالیت­ها.
-        برنامه­ریزی در راستای ارتقای جایگاه مسابقات ملی و بین المللی مهارت در کشور از طریق تعامل با ذی نفعان.
-        برنامه­ریزی ارتقای جایگاه نخبگان مهارتی در کشور و جلب مشارکت آنان در فعالیت های پژوهشی سازمان.
-        بازنگری و اصلاح فرآیندهای برنامه ریزی سازمان در راستای ارائه مدلی از برنامه ریزی آموزشی هدفمند، فعال و اثربخش.
-        اعتبار بخشی به نظام ارزشیابی و آزمون صلاحیت های شغلی و شایستگی سازمان
-        بازنگری نظام مند استانداردهای آموزشی مطابق با نیاز روز بازارکار، منعطف و متناسب با شرایط گروههای هدف مختلف آموزش های مهارتی.
-        تضمین کیفیت آموزش های مهارتی با استفاده از استانداردها و شاخص­های بین المللی و بروز رسانی مستمر آن توسط طراحی نظام ارزیابی فرآیندها و عملکرد آموزشی سازمان.
-        همکاری و هم افزایی با ادارات کل استانی و دفاتر ستادی در اجرای برنامه های مصوب سازمان.
امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره‌گیری از توانایی‌های همکاران زیر مجموعه و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری با سایر دستگاه های کشور و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید. 
این گزارش می افزاید ناهید مسلمی پیش از این مسئولیت معاونت پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را عهده دار بود.






 
   1400/7/27 08:22    تعداد بازدید :  92

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 92
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )