میز خدمت الکترونیک
جذب امریه سربازی
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تور مجازی اداره کل
تجارب مهارت آموختگان شاغل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 6
بازدید امروز 1,633
بازدید دیروز 6,841
بازدید این ماه 450,782
بازدید کننده ماه قبل 203,046
بازدید ماه قبل 262,708
بازدید کل 21,762,604

در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورتأکیدشد: بازسازی تصویر سازمان هم سو با منزلت سازمانی ضروری است ...

سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تحول در سیاست ها و روش های روابط عمومی در این سازمان در راستای ارتقای جایگاه این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سرپرست حوزه روابط عمومی این سازمان با تأکید بر ارتباط مستمر روابط عمومی با رسانه ها گفت: با توجه به گستردگی جامعه هدف و تعدد برنامه ها و فعالیت های این سازمان، تعامل مناسب با رسانه های ارتباط جمعی از ابزار ضروری معرفی فعالیت ها و خدمات آموزشی این سازمان به مخاطبان است.
وی در ابتدا به تشریح وضعیت موجود روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نقاط ضعف و قوت در سه بخش نیروی انسانی، رسانه های در اختیار و سخت افزار روابط عمومی پرداخت.
دکتر پوریان در ادامه گفت: توسعه ديپلماسي عمومي سازمان، توجه به ابعاد ارتباطی تصميمات و برنامه ها، اصلاح فرآیند گزارش دهی از جمله موارد در خور توجه در حوزه روابط عمومی است.
وی با بیان این که روابط عمومی یک تخصص است، افزود: ارتباط با حرفه اي ها و استفاده از الگوهاي موفق موجود و تجربيات گذشته در ارتقای دانش، مهارت و توانمندی نیروی انسانی حوزه روابط عمومی تأثیر بسزایی دارد.
سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: توجه به ابعاد ارتباطی تصميمات و برنامه ها، اصلاح فرآیند گزارش دهی، استفاده گسترده از ظرفيت فضاي مجازي و انتصاب مديرانی با توانایی فهم زبان رسانه از جمله راهکارهایی است که در تحقق اهداف و رسالت اصلی روابط عمومی ها ضرورت دارد.
دکتر پوریان در ادامه بر ارتقاء جايگاه سازماني روابط عمومي و درگيرکردن روابط عمومي در امور اصلي و استراتژيك سازمان تأکید کرد.
وی در خصوص برنامه های آتی روابط عمومی سازمان تصریح کرد: طراحی هویت بصری متناسب با ارزش‌های نو سازمانی، ایجاد وحدت رویه در شیوه های اطلاع رسانی و تمرکز در خدمات مبتنی بر وب سایت با هدف گردآوری و بهینه‌سازی اطلاعات مخاطبان از جمله تغییرات و تحولات آتی حوزه روابط عمومی است. 
   1396/11/7 09:34    تعداد بازدید :  9712

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 9712
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )