مسابقات آزاد مهارت
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به كدام گزينه رأي مي دهيد؟
    • مهارت آموزي = افزايش كيفيت محصولات
    • تربيت نيروي ماهر= جلوگيري از واردات
    • حمايت از توليد ملي = رونق مهارت آموزي
    • تغيير در نگرش،‌ افكار و ديدگاهها = توليد و اشتغال


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 21
بازدید امروز 3,518
بازدید دیروز 6,186
بازدید این ماه 230,359
بازدید کننده ماه قبل 213,016
بازدید ماه قبل 260,184
بازدید کل 1,246,790

در گردهمایی مدیران ستادی و استانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورتأکیدشد: بازسازی تصویر سازمان هم سو با منزلت سازمانی ضروری است ...

سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از تحول در سیاست ها و روش های روابط عمومی در این سازمان در راستای ارتقای جایگاه این سازمان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سرپرست حوزه روابط عمومی این سازمان با تأکید بر ارتباط مستمر روابط عمومی با رسانه ها گفت: با توجه به گستردگی جامعه هدف و تعدد برنامه ها و فعالیت های این سازمان، تعامل مناسب با رسانه های ارتباط جمعی از ابزار ضروری معرفی فعالیت ها و خدمات آموزشی این سازمان به مخاطبان است.
وی در ابتدا به تشریح وضعیت موجود روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و نقاط ضعف و قوت در سه بخش نیروی انسانی، رسانه های در اختیار و سخت افزار روابط عمومی پرداخت.
دکتر پوریان در ادامه گفت: توسعه ديپلماسي عمومي سازمان، توجه به ابعاد ارتباطی تصميمات و برنامه ها، اصلاح فرآیند گزارش دهی از جمله موارد در خور توجه در حوزه روابط عمومی است.
وی با بیان این که روابط عمومی یک تخصص است، افزود: ارتباط با حرفه اي ها و استفاده از الگوهاي موفق موجود و تجربيات گذشته در ارتقای دانش، مهارت و توانمندی نیروی انسانی حوزه روابط عمومی تأثیر بسزایی دارد.
سرپرست حوزه روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: توجه به ابعاد ارتباطی تصميمات و برنامه ها، اصلاح فرآیند گزارش دهی، استفاده گسترده از ظرفيت فضاي مجازي و انتصاب مديرانی با توانایی فهم زبان رسانه از جمله راهکارهایی است که در تحقق اهداف و رسالت اصلی روابط عمومی ها ضرورت دارد.
دکتر پوریان در ادامه بر ارتقاء جايگاه سازماني روابط عمومي و درگيرکردن روابط عمومي در امور اصلي و استراتژيك سازمان تأکید کرد.
وی در خصوص برنامه های آتی روابط عمومی سازمان تصریح کرد: طراحی هویت بصری متناسب با ارزش‌های نو سازمانی، ایجاد وحدت رویه در شیوه های اطلاع رسانی و تمرکز در خدمات مبتنی بر وب سایت با هدف گردآوری و بهینه‌سازی اطلاعات مخاطبان از جمله تغییرات و تحولات آتی حوزه روابط عمومی است. 
   1396/11/7 09:34    تعداد بازدید :  198

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 198
1/10 (تعداد آرا 1 نفر )