بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
مسابقات ورزشی بانوان
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به كدام گزينه رأي مي دهيد؟
    • مهارت آموزي = افزايش كيفيت محصولات
    • تربيت نيروي ماهر = جلوگيري از واردات
    • حمايت از توليد ملي = رونق مهارت آموزي
    • تغيير در نگرش، افكار و ديدگاهها = توليد و اشتغال


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 9
بازدید امروز 7,748
بازدید دیروز 17,905
بازدید این ماه 1,081,535
بازدید کننده ماه قبل 5,678,807
بازدید ماه قبل 5,746,377
بازدید کل 13,814,275

در بازدید معاون وزیر از مرکز تربیت مربی مطرح شد:تدوین برنامه آموزشی نظام مند در ارتباط با صنایع ضروری است ...

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در بازدید از مرکز تربیت مربی بر تدوین برنامه آموزشی نظام مند در ارتباط هدفمند با صنایع برای ارائه خدمات جدید آموزشی به صنایع و بنگاه های اقتصادی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، دکتر سلیمان پاک سرشت، سه شنبه،  بیست و نهم خرداد ماه در بازدید از مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای با تأکید بر تدوین برنامه نظام مند آموزشی در ارتباط با صنایع گفت: حرکت آموزش های فنی و حرفه ای هم راستای دانشگاه و صنعت نیازمند ارتباطی سازماندهی شده و مسنجم است.
دکتر پاک سرشت در نشست با رؤسای دپارتمان های مختلف این مرکز گفت: مرکز تربیت مربی با وجود ظرفیت های ویژه باید به عنوان نقطه اتصال آموزش های فنی و حرفه ای  با دنیای تکنولوژی و تحولات جدید کسب وکار گام بردارد.
 
پژوهش در اثربخشی آموزش ها نقش کلیدی و حیاتی دارد
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: خلاء فعالیت های پژوهشی در مرکز تربیت مربی مشهود است در حالی که  با وجود نیروی کارشناسی زبده و مربیان توانمند در دپارتمان های مختلف این مرکز مطالعات و پژوهش های کاربردی می توانند آموزش های ما را دگرگون کنند.
دکتر پاک سرشت گفت: مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای به عنوان مرکز کنترل، پژوهش و آموزش که مسئولیت تضمین کیفیت آموزش های ارائه شده و انطباق این آموزش ها با نیاز جامعه و پایش آموزش ها را برعهده دارد، می تواند اثربخشی لازم را داشته باشد.  
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به وجود چنین مراکزی در کشورهای توسعه یافته گفت: در کل نظام آموزشی کشور جای مراکز کنترل، پژوهش و آموزش خالی است و تنها این مرکز برای این ماموریت تاسیس شده است.
وی تصریح کرد: بررسی خلاء های آموزشی، آینده پژوهی آموزش های فنی و حرفه ای و پایش آموزش ها از مأموریت های مهم مرکز تربیت مربی است.    
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: در حوزه بین الملل نیز مرکز تربیت مربی باید با تعاملات مستمر در جریان تحولات و رویدادهای روز دنیا باشد.
دکتر پاک سرشت گفت: ارتقای عملکرد مرکز تربیت مربی در تحقق رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و رسیدن به وضعیت مطلوب تأثیر مستقیم دارد.
 
دپارتمان های مرکز تربیت مربی در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی سازمان جایگاه مهمی دارند
رئیس سازمان در ادامه گفت: تسلط هریک از دپارتمان های آموزشی مرکز تربیت مربی بر فضای کسب و کار، تحولات تکنولوژی و نیاز های جامعه در حوزه مربوط به خود فاصله آموزش های ارائه شده با نیاز بازار کار و جامعه را کاهش می دهد.
وی با بیان این که عرصه آموزش در دنیا محدودیت های سایر حوزه ها را ندارد،گفت: رفع فاصله بین وضعیت موجود و مطلوب همت بلند همگی را می طلبد و مرکز تربیت مربی در دوره جدید تحول خود می تواند در تحقق رسالت اصلی آموزش های مهارتی با تضمین و پایش آموزش ها حتی به عنوان مرکز سنجش بین المللی آموزش های فنی و حرفه ای  تأثیرگذار باشد.
دکتر پاک سرشت افزود: در راستای مأموریت تحولی مرکز تربیت مربی برگزاری نشست های هم اندیشی با دپارتمان های مختلف مرکز را به صورت مستمر در برنامه خواهم داشت.
در پایان رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اظهار امیدواری کرد با همدلی و هم فکری مربیان و مسئولان، دپارتمان های مرکز تربیت مربی جایگاه واقعی خود را در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی  این سازمان پیدا کنند.
دکتر پاک سرشت همچنین در بازدید از دپارتمان های مختلف مرکز تربیت مربی با رؤسای دپارتمان ها و مربیان مرکز مذکور به گفتگو و تبادل نظر پرداخت و گلایه های مربیان و کارکنان حاضر در مرکز را بی واسطه شنید.
   1397/4/4 08:08    تعداد بازدید :  3302

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 3302
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )