بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه ثبت تقاضاهای آموزش
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
آدرس مراکز استانها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • تأثير توسعه مشاركت بخش غيردولتي بر كيفيت آموزش هاي فني و حرفه اي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
    • مثبت
    • منفي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 5
بازدید امروز 734
بازدید دیروز 39,169
بازدید این ماه 1,352,907
بازدید کننده ماه قبل 1,228,302
بازدید ماه قبل 1,303,975
بازدید کل 19,361,576

طی فراخوانی از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور؛ از موسسات تحقیقاتی، پژوهشی و مراکز آموزش عالی برای اجرای طرح های پژوهشی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای دعوت به همکاری می شود ...

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور طی فراخوانی از موسسات تحقیقاتی، پژوهشی و مراکز آموزش عالی برای اجرای طرح های پژوهشی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای دعوت به همکاری می کند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، این سازمان به‎منظور اجرای طرح‏های پژوهشی خود در نظر دارد از ظرفیت‏های پژوهشی دانشگاه‌ها، مراکز و موسسات پژوهشی استفاده کند و از  موسسات تحقیقاتی، پژوهشی و مراکز آموزش عالی برای اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه آموزش های فنی و حرفه ای دعوت به همکاری می کند.
بنا بر این گزارش، پژوهشگران می توانند پروپوزال (پیشنهاده) های پژوهشی مرتبط با هر موضوع را تکمیل و حداکثر تا هجدهم مرداد ماه سال جاری به آدرس: تهران- خيابان آزادي، نبش چهار راه خوش، سازمان آموزش فني وحرفه‌اي كشور، طبقه اول، دفترپژوهش، طرح و برنامه‏ريزي درسی(دبیرخانه شورای پژوهش سازمان) و یا به آدرس الکترونیکی rp@irantvto.ir  ارسال نمایند.
این گزارش می افزاید:  پژوهشگران برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن66583641 تماس حاصل نمايند.
بر اساس این گزارش موضوع های پژوهشی فراخوان یاد شده به شرح ذیل می باشد:
طراحی و اجرای نظام تولید داده های عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         آسیب شناسی نظام موجود تولید داده های آماری سازمان آموزش فنی و حرفه ای
-         بررسی تجارب تطبیقی در زمینه ارزشیابی آموزش های فنی و حرفه ای
-         طراحی چارچوبی برای ارزشیابی آموزش های غیررسمی منطبق با ساختار آموزشی و محیط اقتصادی، حقوقی و اجتماعی جامعه
-         امکان سنجی پیاده سازی الگوی پیشنهادی در سازمان
-         طراحی نظام الکترونیکی تولید، گردش و بهره برداری از داده های عملکردی در سطح سازمان
-         اجرای آموزش، پایش و استاندارد سازی الگوی طراحی شده به صورت پایلوت
-         طراحی چارچوب ارائه گزارش سالیانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای
طراحی ارزیابی استراتژیک سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         تعیین شاخص‏های بین المللی ناظر بر ماموریت‏های سازمان
-         محاسبه عملکرد شاخص در کشور و مقایسه تطبیقی آن با کشورهای منطقه(کشورهای ذکر شده در سند چشم انداز 20 ساله ) و جهان
-         آسیب شناسی وضعیت ایران در شاخص های گزارش شده(عوامل کلیدی تاثیرگذار در کشور که منجر به تضعیف شاخص مورد استفاده می شوند، لیست شوند)
-         ارائه استراتژی تدوین شده به منظور رفع موانع بهبود عملکرد شاخص‏ها
طراحی الگوی برنامه ریزی درسی آموزش های مهارتی
-         آسیب شناسی نظام موجود برنامه ریزی درسی آموزش‏های مهارتی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-         بررسی تجارب تطبیقی برنامه ریزی درسی آموزش های فنی و حرفه ای در کشورهای موفق
-         بررسی امکان سنجی و پیامدسنجی استقرار انواع الگوهای مطلوب برنامه ریزی درسی آموزش‏های فنی و حرفه ای  سازمان‏ و آثار آنها در بهبود کیفیت آموزش
-         طراحی الگوی بومی برنامه‌ریزی درسی آموزش‌های مهارتی
طراحی نقشه راه حضور در مسابقات جهانی مهارت 2019 روسیه
-         بررسی و مطالعه فرایندهای به کار رفته در مسابقات
-         تعیین آسیبهای وارده و شناخت عوامل مختلف آسیب رسان
-         شناسایی نقاط قوت و ضعف مسابقات
-         طراحی نقشه راه حضور در مسابقات جهانی مهارت
نیازسنجی و ارائه مشاوره آموزشی در زمینه توانمندسازی مهارتی گروههای آسیب پذیر و بافت های حاشیه‌ای
-  بررسی مدل مناسب توانمندسازی مهارتی گروه های آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای با مرور تجارب موفق و تطبیقی
-  شناسایی نیازهای آموزشی گروههای آسیب پذیر و بافت های حاشیه‌ای و استان‌های مورد نظر
-  ارائه راهکارهای اجرایی در خصوص مدل اجرای آموزش
-  ارزشیابی آموزش‌های ارائه شده به گروههای آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای
-  مستندسازی فعالیتهای آموزشی و اجرایی سازمان
-  تهیه گزارش اجرای آموزش در گروههای آسیب پذیر و بافتهای حاشیه‌ای
نیازسنجی و ارائه مشاوره آموزشی در زمینه توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
-  بررسی مدل مناسب توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان با مرور تجارب موفق و تطبیقی
-  شناسایی نیازهای آموزشی توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان و استان‌های مورد نظر
-  ارائه راهکارهای اجرایی در خصوص مدل اجرای آموزش
-  ارزشیابی آموزش‌های ارائه شده به توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
-  مستندسازی فعالیتهای آموزشی و اجرایی سازمان
-  تهیه گزارش اجرای آموزش در توانمندسازی مهارتی زنان سرپرست خانوار و کارآفرینی زنان
بازمهندسی فرآیندهای کسب و کار و ساختارسازمانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
-  بررسی مدل مناسب فرایند زنجیره ای ارزش با انجام مطالعات تطبیقی و مستندات
- شناسایی زنجیرهای ارزش و فرایند های سازمانی در هر زنجیزه
- بازنگری و تدوین ماموریت ها، اهداف و استراتژهای سازمان
طراحی نقشه راه آموزش حرف و مشاغل در 63 حرفه (سندحرفه) (عناوین 63 حرفه در سامانه ملی استاندارد مهارت به نشانی http://rpc.irantvto.ir موجود می باشد)
-         شناسایی مشاغل
-         تحلیل مشاغل و حرف
-         تعیین شایستگی های مورد نیاز حرف و مشاغل
-         طراحی مسیر حرفه ای
-         سطح بندی شایستگی ها
-         تدوین عناصر شایستگی
-         تدوین معیارهای عملکرد
-         ایجاد امکان تطبیق سند حرفه با چارچوب صلاحیت حرفه ای






دانلود فايل : فرم_خام_پروپو.pdf ( 291KB )
   1397/5/17 09:17    تعداد بازدید :  1217

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 1217
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )