بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • تأثير توسعه مشاركت بخش غيردولتي بر كيفيت آموزش هاي فني و حرفه اي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
    • مثبت
    • منفي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 10
بازدید امروز 3,074
بازدید دیروز 32,208
بازدید این ماه 1,479,882
بازدید کننده ماه قبل 1,756,589
بازدید ماه قبل 1,825,678
بازدید کل 16,972,265

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رجایی اصفهان خبر داد: راه اندازی میز خدمت مراکز جوار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با مشارکت بخش غیردولتی ...

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، احمدرضا منتظري رييس مركز شهيد رجايي اصفهان در تشريح اين خبر گفت:  نظر به دستور رئيس جمهور مبني بر ارائه خدمت به مردم صرفاً از طريق ميز خدمت  و به منظور جلوگيري از تضييع حقوق شهروندان، تكريم ارباب رجوع،پيشگيري از  امكان برقراري ارتباط غير اصولي و مفسده آميز با كاركنان دولت و همچنين ايجاد نظام اداري پاسخگو و كارآمد، در اجراي ماده 17 تصويبنامه شماره 1127128 مورخ 28/12/96 شوراي عالي اداري با عنوان حقوق شهروندي در نظام اداري، اين مركز با مشاركت بخش غير دولتي با تعداد ده باجه و 10 كارمند در بخش دولتي و غيردولتي اقدام به راه اندازي ميز خدمت مراكز جوار اداره كل نمود.
منتظري اهداف راه اندازي ميز خدمت را، انتخاب بهترين دسترسي مكان براي مراجعين، ايجاد ده باجه و
حضور 10 كارمند در محل ميز خدمت به منظور جلوگيري از تراكم مراجعين و كاهش زمان انتظار مردم، نصب دستگاه هوشمند نوبت دهي و امكان نوبت دهي به ارباب رجوع در محل ميز خدمت، فراهم آوردن امكانات و تسهيلات مناسب براي مراجعين در محل ميز خدمت، اطلاع رساني شفاف به مراجعين شامل مراحل گردش كار، مدارك مورد نياز ، مدت زمان ارائه خدمت ، پرداخت ها ، مسئول پاسخگوئي خدمت ، چگونگي ارتباط با ميز خدمت، آموزش و توجيه كاركنان مستقر در ميز خدمت (كاركنان دولتي و بخش غير دولتي)،  ارائه خدمت مشاوره هدايت آموزشي و شغلي به مراجعين بر اساس توانايي هاي عمومي و انگيزش و فرصتهاي شغلي بازار كار به منظور ايجاد شغل پايدار، امكان ثبت نام اينترنتي مراجعين در پرتال سازمان در محل ميز خدمت، استقرار كاريابي در محل ميز خدمت جهت معرفي فرصتهاي شغلي بازار كار به مراجعين و همچنين نيازسنجي مستمر آموزشي متناسب با نياز بازار كار، حضور نمايندگان بخش غير دولتي در محل ميز خدمت به منظور معرفي ظرفيتهاي آموزش بخش غير دولتي، برخورداري مراجعين از كرامت انساني و رفتار محترمانه و اسلامي و اعمال بيطرفانه قوانين و مقررات، مصون بودن از تبعيض و رعايت حريم خصوصي، اظهار نظر آزاد مراجعين و استفاده از نقطه نظرات و پيشنهادات در مورد تصميمات و فرآيندهاي اداري و رسيدگي به موقع و منصفانه به شكايات و اعتراضات مراجعين عنوان كرد.
رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهيد رجايي اصفهان بيان داشت: با راه اندازي ميز خدمت مراكز جوار اداره كل در اين مركز موجبات تصميم گيري و برنامه ريزي سريع، افزايش سرعت پاسخگوئي، روان سازي  فرآيندها، افزايش كارآمدي و بهره بري منابع انساني و افزايش توانايي ارزيابي عملكرد واحدها فراهم گرديده است.


   1397/6/14 13:14    تعداد بازدید :  664

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 664
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )