بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به كدام گزينه رأي مي دهيد؟
    • مهارت آموزي = افزايش كيفيت محصولات
    • تربيت نيروي ماهر = جلوگيري از واردات
    • حمايت از توليد ملي = رونق مهارت آموزي
    • تغيير در نگرش، افكار و ديدگاهها = توليد و اشتغال


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 6
بازدید امروز 5,691
بازدید دیروز 60,715
بازدید این ماه 2,093,456
بازدید کننده ماه قبل 610,418
بازدید ماه قبل 665,927
بازدید کل 16,030,821

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ارائه راهکارهای مشورتی و عملیاتی در حوزه پژوهش ...

معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در جمع مدیران کل ادارات آموزش فنی و حرفه ای مناطق 4 و 5 در استان اصفهان بر ارائه راهكارهاي مشورتي و عملياتي در حوزه پژوهش از سوی مدیران کل آموزش فنی وحرفه ای برای انجام امور سازمان تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، رضا باجولوند معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در همایش هم اندیشی و تعاملات منطقه ای ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای مناطق 4 و 5 کشور در استان اصفهان گفت: در فرآيند آموزشي انجام فعاليت هاي پژوهشي الزامي است.
باجولوند در اين نشست ضمن اشاره به ديدگاه رييس سازمان مبني بر توجه بيشتر به فعاليت هاي پژوهشي در حوزه مهارت آموزي گفت: رويكرد پژوهشي در آموزش هاي فني و حرفه اي مي تواند در كيفيت بخشي و اثربخشي آموزش ها تأثير بسزايي داشته باشد.
وي افزود: مديريت آموزش هاي فني و حرفه اي يك مديريت تخصصي است و مديري موفق است كه اطلاعات لازم در خصوص شناسايي بازاركار، روش هاي ارزيابي، اصول برنامه ريزي درسي، تعامل با ذينفعان آموزش، جامعه شناسي، اقتصاد آموزش فني و حرفه اي، روانشناسي، منابع انساني، روش تحقيق و آمار و ... را كسب تا بتواند  برنامه هاي خود را به به كيفيت و اثربخشي برساند كه در اين زمينه بر اساس استانداردهاي بين المللي سرفصل هاي دوره ي آموزش تخصصي مديريت برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي در دست تدوين مي باشد كه به زودي عملياتي خواهد شد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: در خصوص مسابقات ملي مهارت فعاليت هاي پژوهشي ارزشمندي در ستاد صورت پذيرفته و از مدیران خواست که نقاط ضعف و قوت استان متبوع خود را شناسایی کرده و از استان های موفق در هر رشته الگو کسب کنند.
وی بر ارائه برنامه  ها و طرح هایی به دور از تک بعدی نگری تأکید کرد و افزود: لازم است که همه جوانب سنجیده و لحاظ شود و برنامه ها از نظم بهتری برخوردار گردد.
باجولوند با تأكيد بر توجه دبیران مناطق و استان ها به دستورالعمل ها و پیام های رئیس سازمان، خواستار تعامل بيشتر استانها تا سطح مراكز آموزشي با كاركنان شد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  گفت: لازم است پروژه های در دست اقدام فازبندی شده و در 6 ماهه دوم تكميل و ارائه گردد.
در ادامه اين نشست مديران كل استانهاي اصفهان، خوزستان، مركزي، چهارمحال و بختياري، فارس،‌ كهگيلويه و بويراحمد و بوشهر گزارشي از طرح ها و تجارب موفق خود بر اساس اولويت موضوعات، تعامل با شركاي مهارتي، توسعه كارآفريني و اشتغال مهارت آموختگان و پيامدسنجي آموزش هاي فني و حرفه اي، استقرار نظام مديريت عملكرد، تدوين سند مهارت استان، تحليل، آسيب شناسي و اصلاح فرآيندهاي سنجش مهارت، مسابقات ملي مهارت و تدوين استاندارهاي آموزشي، ارتقاء فرهنگ پژوهش محوري و بيان چالش ها و موانع توسعه آموزش هاي فني و حرفه اي ارائه نمودند.




   1397/6/20 16:10    تعداد بازدید :  393

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 393
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )