خدمات الکترونیک
مشاوره اینترنتی




جذب امریه سربازی
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 12
بازدید امروز 2,969
بازدید دیروز 4,748
بازدید این ماه 189,564
بازدید کننده ماه قبل 135,925
بازدید ماه قبل 219,678
بازدید کل 26,270,777

همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر با عنوان مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید: نشست مشترک شورای هماهنگی مدیران و روسای روابط عمومی دستگاه های ذیل وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در استان اصفهان برگزار گردید ...

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با حضور مسئولین روابط عمومی این دستگاه ها در اداره کل تأمین اجتماعی برگزار شد.
 میزبان این جلسه محمد گورابی؛ مدیر کل تأمین اجتماعی ضمن تبریک ایام اله دهه مبارک فجر و خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه با اشاره به عملکرد تأمین اجتماعی  توضیح داد: طراحی و ایجاد سامانه نرم‌افزار جدید شامل "سیستم بازدیدهای نظارتی "و "نظرسنجی از مراجعین" برای توسعه خدمات غیرحضوری در ادامه نهضت آی‌تی به‌عنوان یک سیستم مدرن و به روز برای پاسخگویی سریع و آسان به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مشتریان سازمان که علاوه بر تسهیل دسترسی و مدیریت وقت و زمان موجب افزایش بهره‌وری و بالا بردن راندمان کار می‌شود، از جمله دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی است.
وی همچنین در خصوص برنامه عملیاتی در دست اجرا، آموزش، آزمون علمی کارکنان تأمین اجتماعی  ونیز اجرای شیوه نامه انتصابات با تاکید بر شایسته سالاری  گفت: در حال حاضر عمده آموزش های  ما از طریق وب کنفرانس  به همکاران ما ارائه می شود.
در ادامه این جلسه محسن نیرومند مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان  با اشاره به رسالت روابط عمومی ها در انعکاس فعالیت های شاخص سازمان ها به جامعه مخاطب، بر ضرورت تشکیل جلسه مشترک روابط عمومی های ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون کارورفاه اجتماعی در استان تأکید کرد.
وی  همچنین گفت: روابط عمومی ها می توانند از طریق  تعامل با یکدیگر از بسترها و ظرفیت های مشترک در هر دستگاه جهت ارتقای روش های اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد ادارات در سطح استان استفاده کنند. 
نیرومند در ادامه با بیان اینکه می توان کاربردی بودن سامانه های جدید تأمین اجتماعی  را در سایر ادارات مورد بررسی قرار داد  اظهار داشت: سامانه نظر سنجی مقدمه ارتقاء ارزشیابی و انتصابات خواهد بود واستفاده از آن داده های دقیق تری را برای تصمیم گیری مدیران ارائه می کند.
کرمی؛ مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری اصفهان که به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت، بر ضرورت پیاده سازی سامانه های مورد نظر اداره کل تأمین اجتماعی و توجه به  نیروی انسانی تاکید کرد.
در ادامه هریک از مسئولان روابط عمومی به تبیین نظرات و پیشنهادات خود درزمینه موضوع های مربوط به حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی پرداختند.
در پایان این نشست مدیران هریک از دستگاه ها با تبادل نظر پیرامون موضوعات دستورجلسه، پیشنهادهای ارزنده ای در خصوص تشکیل جلسات شورای هماهنگی رابط عمومی ها و اجرای هرچه دقیق تر و بهتر وظایف و مأموریت های روابط عمومی ارائه نمودند.
 

   1398/11/19 14:03    تعداد بازدید :  48

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 48
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )