تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 4
بازدید امروز 8,969
بازدید دیروز 33,801
بازدید این ماه 804,500
بازدید کننده ماه قبل 191,888
بازدید ماه قبل 249,732
بازدید کل 27,514,953

استاندار اصفهان: برای تقویت روابط عمومی‌ها باید گامهای مهمی برداشت ...

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان و به نقل از خبرگزاري ايرنا،‌عباس رضایی روز شنبه در نشست مجازی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق "لایو اینستاگرام" با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی افزود: ایجاد برنامه راهبردی ارتباطی در سال جهش تولید از وظایف بزرگ روابط عمومی‌ها در ابعاد مختلف است، همچنین بهره‌گیری و بهره‌برداری از ابزارهای نوین در تولید محتوا نیازمند تلاش بیشتری است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه فضای مجازی تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است از این رو استفاده روابط عمومی‌ها از وسایل الکترونیک و بهره‌مندی از فضای مجازی به صورت مطلوب مورد توجه روابط عمومی‌های استان باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها و فضای مجازی رسالت مهم اخلاق مداری همراه با رفتار و منش خداگانه و به دور از هرگونه تعصب قومی و محلی را در نظر داشته باشند، رسالت فضای مجازی استفاده بهینه از امکانات با رعایت اخلاقیات و پرهیز از نفاق و اختلاف انگیزی در همه موارد است.

وی رسالت مهم و بزرگ روابط عمومی‌ها را تلاش در راستای آموزش سواد رسانه‌ای و اهتمام جدی دستگاه‌ها در این راستا دانست و اظهارداشت: مدیران در همه سطوح برای موفقیت بیشتر راهی جز تقویت روابط عمومی ندارند.

وی تصریح کرد: کاری که باید در شرایط فعلی روابط عمومی‌ها انجام دهند این است که تمهیدات زندگی با کرونا را در جامعه تبیین کنند، همچنین تغییراتی در پسا کرونا انجام دهند و از اقدامات سنتی گذشته دوری کنند.

استاندار اصفهان گفت: یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی‌ها این است که ظرفیت واقعی تولید را شناسایی کرده و آن را به همگان بشناسند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا تهدید است، بیان کرد: اما باید از ظرفیت و همدلی ایجاد شده استفاده و آن‌ها را تبیین کرد همچنین بسترهای سرمایه‌گذاری استان را شناخت معتقدم هنوز هم ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و بسترهای سرمایه‌گذاری زمینه‌ساز جهش تولید و اشتغال می‌شود.

رضایی، تلاش بیشتر روابط عمومی‌ها در زمینه ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری را از رسالت‌های روابط عمومی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: ارکان‌ نظارتی و بازرسی در سال جاری باید نگرش را عوض کنند و بر کار مدیران منفعل نظارت و بازرسی کنند که روابط عمومی‌ها در این زمینه وظایفی را برعهده دارند.

وی اظهارداشت: توسعه استان وظیفه همگان است و این مهم بدون اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی امکان پذیر نیست، از این رو زیربنای توسعه توسط روابط عمومی‌ها باید ایجاد شود.

استاندار اصفهان گفت: روابط عمومی باید مظهر و آیینه افکار عمومی و اراده و مطالبات بحق مردم باشد و با تحلیل زیبا در خصوص نیمه‌ها خالی اظهار نظر کند.

وی ادامه داد: ما امروز نیازمند وحدت رویه، هماهنگی، همدلی در همه اقشار و سطوح اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی هستیم در غیر این صورت ضربه خواهیم خورد.

رضایی با اشاره به نامگذاری سال 99 بعنوان سال جهش تولید افزود: از روابط عمومی‌های استان انتظار داریم که در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برنامه ریزی و تلاش بیشتری داشته باشند، همچنین میان بخش خصوصی و دولتی تفاوتی وجود ندارد که به غیر از هریک کارها و اقدامات به پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری سعی بر ناامیدی ملت دارند، افزود: یکی از رسالت‌های بزرگ روابط عمومی این است که سیاست و نقش مطلوب دولت و تمهیدات زندگی با کرونا را برای جامعه ترسیم کنند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان گفت: همراهی و همدلی خوبی را در روابط عمومی‌های استان شاهد هستیم.

عباس میرزایی نیا گفت: در این جلسه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، مدیر روابط عمومی هلال احمر، سازمان تبلیغات اسلامی، اتاق بازرگانی و محیط زیست ما را همراهی می‌کنند.

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های سال 99 بعنوان سال جهش تولید اقداماتی را روابط عمومی‌ها آغاز کردند و ما هم در حال تدوین برنامه مدون و دستور العمل اجرایی در این راستا هستیم.

27 اردیبهشت به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شد.

   1399/2/28 12:55    تعداد بازدید :  96

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 96
4.6/10 (تعداد آرا 7 نفر )