خدمات الکترونیک
مشاوره اینترنتی




تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 9
بازدید امروز 20,593
بازدید دیروز 27,529
بازدید این ماه 827,697
بازدید کننده ماه قبل 798,121
بازدید ماه قبل 974,169
بازدید کل 29,244,193

ارتقاء پاسخگویی با ایجاد میز خدمت در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان ...

با هدف دستيابي آسان و سريع مردم به خدمات دستگاه هاي اجرايي و تكريم ارباب رجوع در اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان "ميز خدمت" راه اندازي شد .
به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان ، سعيد عقيلي دبير ستاد صيانت از حريم امنيت عمومي و حقوق شهروندي اداره كل با اشاره به اينكه ميز خدمت باعث گرديده از اوايل سال 1392 تا كنون ميزان رضايت ارباب رجوعان بيشتر گردد باعث ارتقا پاسخگويي مسئولين نيز شده است .
وي گفت : با توجه به اينكه مسائل مراجعين در وهله اول بايد در ميز خدمت پاسخ داده شود، مكان در نظرگرفته شده در طبقه همكف ساختمان اداره كل ميباشد كه مجهز به امكانات سخت افزاري و نرم افزاري از قبيل وسائل اداري ،‌ تلفن و شبكه اتوماسيون اداري ميباشد .
دبير ستاد صيانت بيان داشت : آسان سازي ارائه خدمات از اهداف اين اداره كل بوده و در آينده اي نزديك از طريق الكترونيكي شدن خدمات ، واگذاري به بخش خصوصي و دفاتر پيشخوان دولت مراجعه حضوري ارباب رجوع به حداقل ممكن خواهد رسيد. 
   1392/12/18 13:58    تعداد بازدید :  2950

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 2950
5.5/10 (تعداد آرا 10 نفر )