الزامات صدور پروانه تأسیس آموزشگاه آزاد در 3 روز
لیست آموزشگاههای آزاد استان اصفهان
 
خدمات الکترونیک
مشاوره اینترنتی




تور مجازی اداره کل

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به نظر شما مهمترين چالش آموزش فني و حرفه اي كشور در چيست؟
    • عدم شناخت جامعه از مهارت آموزي
    • كمبود منابع مالي جهت بروزرساني دانش نيروي انساني و تجهيزات كارگاهي
    • عدم سازگاري دوره هاي آموزشي با نياز بازار كار
    • شرايط نامناسب اشتغال و ركود بنگاههاي اقتصادي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 13
بازدید امروز 9,135
بازدید دیروز 12,854
بازدید این ماه 281,289
بازدید کننده ماه قبل 286,139
بازدید ماه قبل 384,323
بازدید کل 37,782,901

توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان برگزار گردید: اولین وبینار تبیین و تشریح شیوه نامه صدور موافقت نامه آموزشگاه آزاد نوع د در مدت سه روز کاری ...

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، اولين وبينار تبیین و تشریح شیوه نامه صدور موافقت نامه آموزشگاه آزاد نوع د در مدت سه روز کاری  با حضور آرش اخوان طبسي مدير كل استان، عباس مهديان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ريزي اداره كل، سيد اميد طباطبايي مدير حراست اداره كل، حسين مصلي نژاد  رییس اداره مؤسسات كارآموزي و مشاركت هاي مردمي استان، آموزشگاه آزاد استان، رییس کانون استان، روسای مراکز و کارشناسان آموزشگاه آزاد مراکز برگزار گرديد.
در اين وبينار مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان بر جلب توجه حاضرین به فرمایشات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص موضوع جلسه، تبیین ضرورت و اهمیت موضوع صدور مجوز در سه روز کاری، تاکید بر انجام به موقع و صحیح فرآیند و نظارت مستمر روسای مراکز تأكيد كرد.
در ادامه رييس اداره مؤسسات كارآموزي آزاد و مشاركت هاي مردمي استان به تشریح  معاون وزیر و ریاست سازمان در خصوص نکات مورد توجه در صدور مجوز آموزشگاه آزاد در مدت سه روز کاری به شرح زير پرداخت:
- تاکید بر کنترل روزانه پورتال توسط کارشناسان مراکز و تعیین تکلیف درخواست های تاسیس جدید
- تشریح فرایند صدور پروانه تاسیس و تکالیف کارشناسان مراکز و اداره کل دو مرحله "قبل از صدور موافقت نامه اصولی" شامل:
     الف- تکمیل کامل اطلاعات فردی و تطابق سن (حداقل 25 سال تمام) و عکس (رعایت شئون اسلامی و قابل تایید)
     ب- بررسی اطلاعات آموزشی به ویژه رعایت جنسیت و تطابق با موسس
     ج-بررسی طرح توجیهی و اطمینان از کامل بودن آن
     د- بررسی تعهد نامه محضری و اطمینان از تطابق کامل آن با فرمت نامه فوق الاشاره
          ه- بررسی نام پیشنهادی مطابق فصل چهارم ضوابط و دستورالعمل اجرایی آئین نامه مصوب 1397 مصوب هیات نظارت مرکزی
و "بعد از صدور موافقت نامه اصولی" شامل:
         الف- دریافت امضا و اثر انگشت متقاضی بر روی نسخه دوم موافقت نامه اصولی مبنی بر دریافت آن.
          ب- تحویل معرفینامه های سوء پیشینه و بهداشت و حراست به همراه راهنمای مدارک مورد نیاز به متقاضی
          ج- تحویل معرفینامه اماکن به همراه راهنمای مدارک مورد نیاز به متقاضی
            د- تحویل فرم های خوداظهاری مکان و تجهیزات به همراه آدرس سایت سامانه جامع استانداردهای مهارت سازمان (rpc.irantvto.ir) جهت اطلاع از ابزار وتجهیزات مورد نیاز و جدول سرانه فضای آموزشی مورد نیاز به متقاضی
           ه- تحویل راهنمای مکتوب به متقاضی در خصوص سایر مدارک مورد نیاز نظیر؛ مدارک مورد نیاز جهت احراز صلاحیت اختصاصی (قبولی در آزمون یا ارائه گواهینامه های مربوطه مطابق ماده 67 اصلاحیه دستورالعمل اجرایی 1399)، تاییدیه کد پستی، سند ملکی یا اجاره نامه معتبر مطابق تبصره 1 ماده 64 دستورالعمل اجرایی 1397، تمبر مالیاتی و ...
- متقاضی از تاریخ موافقت نامه اصولی، سه ماه فرصت دارد نسبت به تامین الزامات مکان و تجهیزات و مستندات اقدام نماید.
در پايان به سوالات حاضرين در جلسه پاسخ داده شد.
   1400/7/19 12:48    تعداد بازدید :  94

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 94
10/10 (تعداد آرا 1 نفر )