بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • آموزش مهارت هاي فني و حرفه اي تا چه حد براي اشتغالزايي جوانان مؤثر مي باشد؟
    • خيلي زياد
    • زياد
    • متوسط
    • كم


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 10
بازدید امروز 750
بازدید دیروز 194,228
بازدید این ماه 5,918,876
بازدید کننده ماه قبل 986,085
بازدید ماه قبل 999,118
بازدید کل 7,499,936

حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در کنفرانس ملی ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری در نظام آموزشی ایران

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان: ابوطالب جلالي مدير كل استان اصفهان در کنفرانس ملی ارتقای کیفیت آموزش و یادگیری در نظام آموزشی ایران كه در دانشگاه خوارزمی، برگزار گرديد به عنوان سخنران دوم حضور يافت.
اين گزارش تصريح مي كند: در پانل ارتقای کیفیت در آموزش فنی و حرفه ای، دکتر یداله مهر علیزاده، رييس پانل و دکتر رضا نصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، دبیر پانل ياد شده مي باشند.
بنا بر اين گزارش دکتر علیرضا طاهر پور شلمانی، مدیرکل دفتر نظارت، بهسازی و هدایت شغلی سازمان آموزش فنی وحرفه ای به عنوان سخنران اول با موضوع  اعتبار سنجی و تاثیر آن بر نظام یاددهی و یادگیری مهارتی و دکتر ابوطالب جلالی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان با موضوع  تدوین الگوی سرآمدی آموزش های مهارتی بر اساس نظام دوگانه به عنوان سخنران دوم به سخنراني پرداختند.
اين كنفرانس در 4 پنل: رویکردها و تجارب ملی و بین المللی در زمینه ارتقای کیفیت در آموزش پایه و متوسطه، کیفیت، نظارت و ارزیابی در آموزش عالی، ارتقای کیفیت در آموزش فنی و حرفه ای و ارتقای کیفیت در آموزش پزشکی برگزار گرديد.
اين گزارش مي افزايد: كنفرانس ياد شده با اهداف: ظرفیت‌ سازی در نظام آموزشی ایران با توجه به تحولات رایج اجتماعی، اقتصادی و فناوری، کمک به تقویت ساز و کارهای لازم و یکپارچه برای ارتقای کیفیت درسیاست های کلان آموزشی، تعیین چالش های تضمین کیفیت در نظام آموزش و یادگیری ایران با توجه به روش ها و فضاهای متحول آموزشی، تعیین عوامل موثر در بهبود کیفیت آموزش خصوصا از منظر یادگیری فراگیران و شرایط مرتبط یاددهی و یادگیری و ایجاد تحولات لازم و مناسب در نظام آموزشی ایران برای عرضه فرصت های یادگیری فراگیر و با کیفیت مادام العمر برای همه برگزار شد.
از محورهاي اصلي اين كنفرانس  مي توان به دیدگاه ها و رویکردهای بهبود کیفیت در فرآیند یاددهی و یادگیری، معیارها، نشانگان و ابزارهای پایش و سنجش کیفیت در محیط های یادگیری، تجارب ملی و بین المللی در زمینه بهبود کیفیت، چالش ها، راهبردها و ساز و کارهای موثر برای دستیابی به نظام های آموزشی باکیفیت و پایدار اشاره كرد.
شايان ذكراست، شركت كنندگان كنفرانس ياد شده، سیاستگذاران، برنامه ریزان و مدیران آموزشی، استادان، معلمان و مربیان و محققان، کارشناسان، دانشجویان و نهادهای غیردولتی فعال در زمینه آموزش را شامل مي شود.
   1396/9/30 07:58    تعداد بازدید :  4848

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 4848
10/10 (تعداد آرا 1 نفر )