بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
سامانه ثبت تقاضاهای آموزش
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • تأثير توسعه مشاركت بخش غيردولتي بر كيفيت آموزش هاي فني و حرفه اي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
    • مثبت
    • منفي


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 18
بازدید امروز 53,789
بازدید دیروز 66,881
بازدید این ماه 1,414,128
بازدید کننده ماه قبل 1,722,131
بازدید ماه قبل 1,793,582
بازدید کل 18,316,230

انتصاب بازرسان ماده ۹۰و۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی رئیس سازمان...


طی حکمی از سوی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ناظر ارشد و بازرسان ماده ۹۰و۹۱ قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع سلامت اداری و صیانت این سازمان منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عزت اله اردشیری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد سازمان به عنوان ناظر ارشد کمیته سلامت اداری و صیانت این سازمان، سعید امانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی، حسن کشاورز جوبنه، سرپرست دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای، شکر اله جمالی، سرپرست حوزه حقوقی و حبیب عرفان منش، کارشناس معاونت آموزش به عنوان بازرسان این کمیته از سوی دکتر سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی و رئیس این سازمان منصوب شدند.
انجام بازرسی های لازم با جدیت و پشتکار در محدوده تخلفات موضوع ماده 91 قانون خدمات کشوری( رشوه خواری، سوء استفاده از مقام اداری و ...) و رعایت بی طرفی و امانت داری از موارد مورد تأکید در احکام یاد شده است.
بنابراین گزارش، کمیته سلامت اداری و صیانت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در راستای اجرای برنامه ششم و هفتم نقشه راه اصلاح نظام اداری، احکام قانون مدیرت خدمات کشوری از جمله مواد 90 و 91 و سایر مقررات مربوط به ارتقاء فرهنگ سازمانی، تکریم ارباب رجوع، ساماندهی رسیدگی به شکایات، سلامت اداری و مبارزه با فساد اداری فعالیت می کند.
بنا بر این گزارش، تعیین مصادیق اختصاصی حقوق متقابل مردم و دستگاه، تهیه برنامه عملیاتی صیانت از حقوق مردم، بازنگری قوانین و مقررات در جهت تثبیت حقوق مردم و پاسخگویی دستگاه و تشویق و تنبیه، راهبری و نظارت بر استقرار برنامه صیانت از حقوق مردم و  تدوین برنامه سنجش و اندازه گیری میزان رضایت مندی مردم از نحوه ارایه خدمات دستگاه و تکریم ارباب رجوع از جمله وظایف کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم است.
براساس این گزارش: تنظیم برنامه اجرایی ارتقای سلامت و مبارزه با فساد اداری دستگاه و رهبری استقرار آن، بازنگری در قوانین و مقررات با رویکرد پیشگیری، بازدارندگی و برخورد قاطع با متخلفان، تدوین شاخص های سلامت و سنجش و پایش میزان سلامت و فساد اداری، سنجش و آسیب شناسی وضعیت موجود فرهنگ سازمانی دستگاه، تدوین برنامه بهبود فرهنگ سازمانی مبتنی بر اصلاح رفتار مدیران و کارکنان و اصلاح قوانین و مقررات و راهبری استقرار فرهنگ سازمانی و نظارت و سنجش تحقق میزان آن از دیگر وظایف کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم است.
   1397/6/20 08:48    تعداد بازدید :  799

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 799
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )