بیانیه توافق سطح خدمت
میز خدمت الکترونیک
دفترچه راهنمای ثبت نام دوره ها
تجارب مهارت آموختگان شاغل
تور مجازی اداره کل
ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شکایات
سامانه آزمون

 

 

 

 

نظر سنجی

ارائه نقطه نظرات
  • به كدام گزينه رأي مي دهيد؟
    • مهارت آموزي = افزايش كيفيت محصولات
    • تربيت نيروي ماهر = جلوگيري از واردات
    • حمايت از توليد ملي = رونق مهارت آموزي
    • تغيير در نگرش، افكار و ديدگاهها = توليد و اشتغال


آمار بازدید

تعداد افراد آنلاین 8
بازدید امروز 5,152
بازدید دیروز 60,715
بازدید این ماه 2,092,917
بازدید کننده ماه قبل 610,418
بازدید ماه قبل 665,927
بازدید کل 16,030,282

با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان: اولین میز خدمت بخش دولتی با مشارکت شرکای مهارتی کارآفرین در مرکز شهید رجایی اصفهان افتتاح شد ...

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان، با حضور آرش اخوان مدير كل استان اولين ميز خدمت بخش دولتي با مشاركت شركاي مهارتي كارآفرين در مركز شهيد رجايي اصفهان افتتاح شد.
احمدرضا منتظري رييس مركز شهيد رجايي اصفهان در تشريح اين خبر گفت:  نظر به دستور رئيس جمهور مبني بر ارائه خدمت به مردم صرفاً از طريق ميز خدمت و به منظور جلوگيري از تضييع حقوق شهروندان، تكريم ارباب رجوع، پيشگيري از  امكان برقراري ارتباط غير اصولي و مفسده آميز با كاركنان دولت و همچنين ايجاد نظام اداري پاسخگو و كارآمد، در اجراي ماده 17 تصويبنامه شماره 1127128 مورخ 28/12/96 شوراي عالي اداري با عنوان حقوق شهروندي در نظام اداري، اين مركز با مشاركت بخش غير دولتي با تعداد 10 باجه و 10 كارمند در بخش دولتي و غيردولتي اقدام به راه اندازي ميز خدمت مراكز جوار اداره كل نمود.
منتظري ضمن اشاره به محور شماره 2 پيام رييس سازمان در "ما خانواده آموزش فني و حرفه اي 2" در خصوص ارائه خدمت مطلوب تر به مراجعين در سازمان و ادارات كل، راه اندازي ميز خدمت مراكز جوار اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان اصفهان در مركز شهيد رجايي را موجبات تصميم گيري و برنامه ريزي سريع، افزايش سرعت پاسخگوئي، روان سازي  فرآيندها، افزايش كارآمدي و بهره بري منابع انساني و افزايش توانايي ارزيابي عملكرد واحدها دانست.
وي هدف از راه اندازي ميز خدمت را  انتخاب بهترين دسترسي مكان براي مراجعين، فراهم نمودن امكانات و تسهيلات مناسب براي مراجعين در محل ميز خدمت، اطلاع رساني شفاف به مراجعين، ارائه خدمت مشاوره هدايت آموزشي و شغلي به مراجعين بر اساس توانايي هاي عمومي و انگيزش و فرصتهاي شغلي بازار كار به منظور ايجاد شغل پايدار، امكان ثبت نام اينترنتي مراجعين در پرتال سازمان در محل ميز خدمت، استقرار كاريابي در محل ميز خدمت جهت معرفي فرصتهاي شغلي بازار كار به مراجعين و همچنين نيازسنجي مستمر آموزشي متناسب با نياز بازار كار، حضور نمايندگان بخش غير دولتي در محل ميز خدمت به منظور معرفي ظرفيتهاي آموزش بخش غير دولتي، برخورداري مراجعين از كرامت انساني و رفتار محترمانه و اسلامي و اعمال بيطرفانه قوانين و مقررات، مصون بودن از تبعيض و رعايت حريم خصوصي، اظهار نظر آزاد مراجعين و استفاده از نقطه نظرات و پيشنهادات در مورد تصميمات و فرآيندهاي اداري و رسيدگي به موقع و منصفانه به شكايات و اعتراضات مراجعين عنوان نمود.
رييس مركز آموزش فني و حرفه اي شهيد رجايي اصفهان بيان داشت: ايجاد 10 ميز خدمت در شهر براي ارائه خدمات بيشتر در حوزه هاي ترويج مهارت آموزي و فرهنگ كارآفريني و ارائه مشاوره هاي شغلي آموزشي و آشنايي كارجويان و متقاضيان با ظرفيت ها و پتانسيل هاي مراكز آموزش فني و حرفه اي در حال برنامه ريزي است .


   1397/6/25 08:23    تعداد بازدید :  306

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
تعداد بازدید : 306
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )